What a huge mess everything is and I like it!

Jäklar som det ser ut i huset, mina saker är överallt haha.
Har länge haft planer på och byta rum och nu är det gjort.
Mamma och pappa har flyttat in i mitt som är ganska nyrenoverat
och nu ska jag totalrenovera deras så jag kan trivas som fisken i vattnet
där. Älskar egentligen mitt rum, men det är sjukt ensamt där nere
i ändan av huset. Får sova i soffan eller i datarummet sålänge.

Imorgon eller redan ikv ska vi börja grundmåla och till slutet av veckan
så ska nytt golv, nymålade väggar och ny säng va fixat.

Ska även till IKEA på söndag med Daniel och inhandla ny inredning.
AWESOME! Älskar och renovera och inreda! Sjukt snyggt ska det bli.

Eftersom jag mamsen, papsen och Daniel har slitit som grisar idag
så ska vi snart kränga Pannacotta bara för att vi förtjänar det.
Va sjukt lätt och kul och göra det. Jag och Daniel vi kan ;)













Hejdå älskade gamla rum, men mitt nya kommer bli helt awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0