Cause Iam a dreamer and I dream of what could be, a better destiny

Måndag igen då, ny vecka - nya tag! Ska försöka uppfylla mina mål och krav
på mig själv mer än vanligtvis, vilket är i början av veckan sen kommer "jag orkar inte" och
"jag skiter i vilket" fram. Jag saknar självdisciplin. Men jag jobbar på det.
- Det som är värt att ha är värt att kämpa för! Ett riktigt bra motto.
Ingenting kommer gratis här i livet. Man måste jobba hårt och tro på sig själv.
Resultatet av det vi försöker uppnå ger belöning.
Jag vill - jag kan - jag ska
Ett av mina favorit motton från högstadiet. Det har hjälpt mig göra en massa saker,
men oftast va det tur och sista minuten lösningar. De funkar inte så nu.
Dont dream your life - live your dreams.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0