Tomorrow will be the day we always will remember!

Är sjukt trött nu, det är fredag och klockan är inte ens tio...
Snacka om och ladda batterierna för morgondagen.

BIGTIMEPARTY! 90 ÅRS FEST, FY FAAN VILKA DRÄGG ALLA KOMMER BLI!
Dom ska försöka supa mig under bordet också, jäklar. Vi får väll se
om det blir någon utgång. Harrys eller Taunan eller stanna hemma, hmm jaa vi får ju se.
Imornbitti är det dax för jobb också, lite halvtråkigt.
Menmen är så jävla pepp inför morgonkvällen.
Jävlarinamma vad taggad jag är!!!

Nu ska jag agera fylletaxi sen är det sängen som gäller.
Jag kalasfull våren 08. Riktigt så här fjortispepp är jag nu me
och vet ni vad? Det är tamigfan underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0