Do you know? Do you know? Do you know? Do you? No I dont think so.

Åh jag älskar Vampire Diaries. Raour! Nu blir det mackor, te och filmmys i soffan.
Min powernap efter gymmet blev lite lång så lär somna om circus 3 år.
Krydd ggr 23.. I skrivande stund kränger jag jordnötter = flåtigt tangentbord, woops.
Imorn kommer min Morbror/gudfar. Just nu är han dock fast ute på havet
någonstans mellan Sverige och Finland. Dålig tajming o åka färja ?!
Han löste hemfärden hem till Sthlm på något sätt så han kan köra 58 mil
imorn för och komma till vårt kalas/fest. Kickass gudfar det ;)
Jag har fått en dille på jordnötter, mumsfillibabba.
Rätt komiskt dock  att jag va allergisk mot det när jag va liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0