All the crazy shit I did last night, those will be the best memories

Goddagens, Jag är faktiskt uppe haha. Men endast för att Erika gick upp och drog
till skolan hennes här i ktown. Gamla Top model avsnitt går på tv och jag sitter
med gårdagens festkläder på mig i soffan med filtar. mhhhm, sletet och nice.

Gårkvällen va Awesome! Fast att vi tillsist bara blev en kvartett så va det en helt
underbar kvartett, kul hade vi. Ja jissus som jag skrattade och sjukt vad vi babblade.
Masssa kärlek till er mina "toakompisar! Vi sa så mycket, men för att inte utsätta någon för
pinsamheter ska jag inte nämna något haha! Jag har ett stort leende när jag tänker på igår.

Det hände en jäkla massa under kvällen också, som när vi satt vid ett bord så kommer
3
killar fram till oss. Den ena killen snackar som fan och dom 2 andra bara glor, sjukt booring.
Jag blir röksugen och då ska killarna bege sig och den ena tysta killen tar tag i mig och säger
- Asså du är så sjukt fin, när får jag se dig igen? Jag bara äh jaha, say what? haha
Men svarar - Jadu, vet inte, brukar inte vara här, Fyller 20 idag så.
Han - Du är den snyggaste 20 åringen i kristianstad!!! Jag - Men.. Jag är från sölvesborg haha
Han - Du är den snyggaste 20 åringen i Sölvesborg, sen kramar han mig stenhårt och går
med grabbarna. Jag asgarvade, kan ha varit den sämsta liggrepliken
på länge, eller va han en charmör? Mannen i den randiga skjortan är ett mysterium!

Ni är crazy om ni orkar läsa allt.
Bildbomber kommer dyka upp.. någon gång.. haha


Kommentarer
Postat av: emelieju

ångrar att jag bangade :( haha

2010-03-11 @ 14:37:24
URL: http://emelieju.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha ja kul som fan hade vi ;)

2010-03-11 @ 21:49:21
URL: http://xrockaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0