Even in madness, I know you still believe, Paint me your canvas, so I become What you could never be

Jag har varit slöare än slöast idag, men det är sååå värt det!
Sitter här och försöker plugga excel, huvudet orkar liksom inte och jag har prov
imornbitti. Damn it. Kl 12.00 har jag iaf helg, eller jo.. Ska jobba på lördag morgon.
Men iaf. Längtar till lördag kväll då är det fest igen och denna gången ska jag ta mig
till Mc festen också och inte ha huvudvärk haha. Det är fest hela mars ut.
I april hade jag tänkt nyktra till mig annars får jag nog snart byta ut min stackars lever.

Igår innan jag begav mig till kstad fick jag en annorlunda present av Carro.
Mamma började lipa och katten blev galen. 2 stycken små dvärgmöss bor numera
på mitt rum och dom är sjukt söta. Frågan är hur länge dom lever, innan katten tagit dom,
mamma slängt ut dom eller jag glömt mata dom? Nääh inte det inte.
Jenny får adoptera dom om inget annat. Måste döpa om dom också.
Vit & Vit är ganska tillfälliga namn.



Ni förstår nog nu hur smååå Vit & Vit är!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0