Birthday plans

Blev inget skåne för mig idag :/ har istället nördat
tv halva kvällen och kommit på lekar till helgens 90 års fest.
Syrran har fyllt och jag och mami fyller snart så det kommer braka loss.
(Familj och nära vänner)
Blir förmodligen utgång också, Rundella och Boogie Cats lutar det mot.
Åh vad sjukt roligt det ska bli, längtar gärnet!
Om 9 dagar smäller det också.
Wiihoo! Klart man ska ut och festa på sin 20årsdag
om man fyller år på en lilllördag. Något annat är typ olagligt?
Vilka av mina kära vänner som kan och vill joina ska jag ta reda på nu!
Sen har vi en annan idé än och hyra byggdegård nu.
Kom på den idag och den inkluderar även Erika.
Vi får fundera och smida vidare på den, det är ju rätt fräsht.
Det är en fest för våra kära vänner, tur vi har princip samma umgängeskrets.
Hoppas det blir av, våra planer har ju en tendens och skita sig..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0