Lets have a party in your Jacuzzi

Igår drog jag, Jenna och Jessica till Erika och badade, sjukt nice.
Satt där i jacuzzin och drack vin tog en cigg eller två och bara njöt!
och vips så va Johanna sjukt Lullig, rena rama tricket det där med jacuzzis
och badtunnor, ja jissus. Sen bärde det av till Vannan och sen
Altona, som är en aning dimmigt för mig men jag hade sjukt kul.

02.20 inatt va vi hemma och då käkade jag och syskonen mina spagetti för
en hel arme, vaknade 10 idag och ville dricka upp en hel Dubaitank med
vatten.. har nog druckit 3 liter nu, ligger efter haha!
Bästa är att jag inte blir bakis av vitt vin, helt underbart!
Nu ska jag fixa till mig för snart ska vi bege oss på barnkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0