Fucked up dream

Jag drömde VÄRLDENS SJUKASTE dröm inatt jag svär!
Jag va ensam och vandrade omkring på en mörk och läskig kykogård.
Jag orkar inte gå mer i snön så däckar precis framför en gravplats. Jag somnar sött
men vaknar sen av en massa ojud!
Öppnar ögonen och ser 2 stora hästar som drar en vagn.
Ofta, häst och vagn.. tänker jag, vad är detta?
Då kliver Ingen annan ä Johnny Depp ut ur vagnen, han är vrålhet, så där Kapten
Jack Sparrow stil och en blick som får vilket hjärta som hellst och stanna.
Såklart däckar jag igen, av chock antagligen och vaknar sen igen och då ligger
Johnny bredvid mig. Han har skärt en fyrkant på sin mage,
och dragit ut en massa blodigt mög som ser ut
som tarmar men ändå inte och säger att jag måste hålla detta i munnen medans
han biter mig i halsen. Han biter ju inte lite hårt heller. Sen säger han att
om jag vill överleva så måste jag skära en fyrkant i min mage och göra likadant med honom.
Efter en hel del protester så gör jag det, det är ju ändå Johny Depp hallå!
Vi ligger där och biter på varandra med en masa mög runt
omkring oss och det händer något.
Något magiskt, vi blir som i trans och jag har aldrig varit med om något häftigare.
Det känns i varenda cell i kroppen från topp till tå och BOOM så är vi i min säng och har sex.
kläderna och allt mög flög sin kos och Helt nakna och vackra lyser vi upp rummet
Känslan fortsätter här och det är så sjukt, så sjukt, så mycket känslor.
Vi befinner oss i en liten bubbla och tid och rum bara försvinner och sen exploderar vi
och blir en massa glitter och fjärilar och stjärnor och allt vad det heter, samtidigt vaknar jag
av att hela jag skakar och JAG ser en massa stjärnor. Mer säger jag inte haha SJUKASTE!




Kommentarer
Postat av: Ida

Du vaknade av en orgasm johanna ;) mihi

2010-03-17 @ 13:05:42
URL: http://idacarolinah.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha

2010-03-17 @ 13:14:14
URL: http://xrockaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0