crazy pardey, black nigth, funny morning and my head is invaded.

Heej! Jag överlevde festen, huset också. Ligger paprika lite här och där
och det va disk och skit överallt men nu ser det ganska skapligt ut.

Pappa skulle fixa dammsugarn innan idag och tog såklart sönder den.
Skitbra, så golven får se ut som dom gör haha.

Jag ska snart köra till Carro och mysa med mina tjejer.
Jag är dock inte i världens bästa körskick, jag ser ut som fan i huet, luktar

antagligen inte allt för gott någonstans och är allmänt ofrän,
har skallebank om jag inte gör allt i slow motion och är hungrig men orkar inte fixa något, gött.
Tur att man ska umgås med folk som är lika "dageneftersletna" som en själv.

Jag - vill ni se en film eller något?
Jenny - Carro vill vi se film?
Carro - nääh.. jag orkar fan inte..
Jenny - nej vi orkar inte
Carro - Vad ska vi göra?
Jenny - vet inte, kan man inte bara dö?
Jag - haha, Vad gör ni nu?
Jenny - Jag ligger på köksgovet och carro sitter vid datan
Jag - gött jag kommer snart och joinar
Jenny - hahaha ja vi kan ligga här alla 3 hela kvällen

Underbart, vi är härliga vi. Jag ska först inom lasses, mhhhm.
Sen blir det Carros place all nigth long, cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0