When you said you didn't need me I thought I could go free.

Du sa att jag spelar tuff och oberörd, att du såg igenom masken jag
byggt upp. En mask som döljer tårar, smärta och dystra känslor.

Jag måste skratta och le för att inte tänka, tänka på drömmen som
inte blev av för att du inte ville bli ett du & Jag.

Jag sa att det är du som har korten på bordet nu för jag la mig.
Men med en till insatts från mig i spelet och jag är med igen.

I en suddig värld med redan så dålig syn ser man oklart på allt.
Frågar som Vill, kan och vågar ser man inte om man blundar.

Because It's too late, there's no escape, migth as well face it.
Iam stuck , hooked up on you and its nothing I can do about it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0