Toodels

Jag har varit vaken sen halv 4.. dryygt. Jag är helt inne i en koffeindimma
efter allt kaffe. Det rekomenderas skarpt om man vill sänka sin humor några steg.
Jag trodde min va ganska låg, men ack så fel jag hade, jag ligger och krälar på
botten nu hahaha, tur att Jenny joinar mig här nere. Damn it vad vi fular oss idag.

För övrigt åkte Pappi till Island idag, jag är ganska avis faktiskt. Det är rätt kallt där nu.
Det är jag inte avis på, men bada i varma källor och så? ubersweet.
Jag ska också bara påminna er om att Island är grönt i vanliga fall, och grönland är isigt
för er som inte fattat det. Island har bara vinter som de övriga nordiska länderna.
Vem som kom och döpa dom så vetitusan, någon lurisk sak eller har dom bytt
klimat med varann under tidens gång bara för skojs skull sådär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0