To all of you who wronged me, I am I am a zombie.

Godmorgon, jag försöker vända tillbaka dygnet
men jag har alltid varit en nattuggla,
det här med och sova
tidigt gå upp tidigt är inte min sak. Men snackade nyss med
Yvonne på komvux och ska på möte nästa vecka för
att slutplanera allt, så snart börjar skolan igen för min del,
vilket betyder gå upp tidigt. Jobbigt. Men härligt och få ett liv igen.
Äntligen ska jag göra något, jag ser fram emot och plugga  ;)



Dagen börjar med och The Pretty Reckless, för alla er som kollar Gossip Girl,
Ni Vet vem Taylor Momsen aka Little J är. Hon kan bannemig sjunga också.
Läste Sandras blogg, taaack! För jag hade totalt glömt och leta upp hennes band.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0