The hills, the city, the w -w-what?

Ni har väl inte missat The Hills som haft maraton hela helgen
och idag kom första avsnittet av nya säsongen och nytt av The city.
Me like alot. Fattar dock inte hur man kan fastna så mycket för
en realityserie där dom ändå har manus. Man vet ju aldrig vad som
är äkta och fake ändå ska man se hur allting går för alla. Wierd!

Nu bär det snart av till Jenny så vi kan shitchatta lite, sen ska jag antagligen
umgås med Fille för det va riktigt längesen, filmkväll is the shit.
Imorgon är det måndag och en ny spännande vecka har jag framför mig.
Wii, jag är riktigt ivrig, det händer så mycket nu och jag gillar det skarpt, cya ;)

Riktigt tråkigt att Lauren inte är med längre. Men jag hade nog me varit
trött på tvteam om jag va hon. Audrina är min nr 1 favorit nu!




Jag + en liter kaffe = fortfarande sjukt trött, och jaa vi har typ minus
grader i vårt hus så man måste va påpälsad hela tiden, brr.




Jenna och Jessi gillar också och nörda serier ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0