Taco and movienigth with dummy and beaver

Ibland får Acke ( Dummy ) och Jag ( Fatso ) ryck och ska göra saker.
Idag har vi handlat och gjort tacos och det blev sjukt bra, är proppmätt ännu.
Sen chillade vi lite och så kom Jenny ( Beaver ) och joinade på skräckfilm
och lite Paradise nördande, VAD I HELEVTE är det för fel på Pontus??!!
Jag blir tokig på honom, han är ju bannemig ett enda stort sänke!




Så kvällen får 4 utav fem toast, bara för att kiisen inte ville kela me mig!




LITE AV MINA ÄVENTYR MED ACKE UNDER ÅREN.
En hyllning till dig Dummy. För att du är helt crazy och ibland ovanligt jobbig
och fruktansvärt irriterande. Men också för att du alltid finns där.
Du lyser upp mina dagar när dom är som mörkast och vi har ALLTID kul!

Jag kör din båt i en jäkla massa kläder och vi överlevde haha!



Du tvingar på mig en rosa hjälm någonstans.



Solnedgång i Tredenborg där vi vi brukar vara på sommarkvällarna.



Du leker papparazzi och jag busar som vanligt.



Vi har kvällsbadat någonstans och jag vill typa döda dig med flaskan för att du tar foto.



Smygfoto på mig när Jag du och Jenny va Barnvakt.



Jag har precis blivit brunett igen och du tar Smygfoto, du får sluta me det haha.



Vi upptäcker vår stora gemensamma kärlek - Converse.



En härlig höstdag åkte vi båt och turistade på Hanö.





En gång drog du med oss kusiner till H-borg för och träffa kusin nr 3.
Vi fick åka färja till Danmark bla, jävla kul roadtrip blev det hem haha!




Ibland super vi ner varandra, inte så ofta som vi vill dock.
Det hade inte slutat så bra tror jag.




Haha bilden till vänster " hon snäser snorkråkor på mig eller luktar jag illa"



Jaaa du Dummy, fler äventyr lär det bli. Jag och du och vår humor kommer långt.
Kom bara ihåg en varning...  jag ska se till och smygfota dig me! ;)





Kommentarer
Postat av: emelieju

jävlar vad kusin #3 var lik mig :O

2010-01-20 @ 13:50:49
Postat av: Johanna

Haha Jeanett är faktiskt kusin # 2, Sari som vi hälsade på är trean, men ja ni är lika som fan på den bilden ;)

2010-01-20 @ 17:23:30
URL: http://xrockaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0