Sleep time

Jag tänkte skämma bort mig själv med glass och så sitter jag här nu och
kollar på en massa avsnitt av lite allt möjligt och så smakar glassen bläää.
Fy attan det va inte alls gott. Ska nog slänga mig i sängen nu.
Imornbitti ska jag upp tidigt, bussen går 08.43 och är framme i Bma 09. 17
och sen ska jag få gå från Bussstationen till skolan vilket är igenom
hela jävla fjabbadalen, jag blir lite smått deppig.
Om någon bank blir rånad snart i närheten så är det inte jag,
jag behöver absolut inte pengar till ett mer modernt färdsätt, nejdå.
Illailla hockeyfrilla, jag måste sluta gnälla, folk har det värre! Sweet dreams :)


Kommentarer
Postat av: Ida

De dagar du börjar åtta kan du ju åka med mig?

2010-01-21 @ 15:38:10
URL: http://idacarolinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0