Pardey with the girls

Är det nu man ska må som man förtjänar?
Haha så är illa är det inte. Har bara sovit tills nu.. segt värre.
Åkte gratis svarttaxi med en äkta taxichaffis, primaballerina!
Va hemma strax över 4, somnade vid halv 5 efter lite käk men sen
blev jag dock väckt ett antal gånger när Jenny dök upp bredvid mig i sängen.
Jag va så slö så orkade inte ens öppna ögonen... flashligth.

Gårkvällen va i övrigt sjukt nice, får vi göra om snart tjejer fast då
ska vi dra ut någonstans där vi verkligen kan skaka rumpa!
Det gick dock hyffsat bra igår trots liveband hahaha.
Sen va det efterfest hos Raulli, där det dansades, sjöngs och sånt trevligt.





















hahaha, min kära hälsning till Raul som jag skrev innan jag drog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0