Pardeey pics

Här kommer då bilder från nyår, bättre sent än aldrig höhö,
och bilder från bowlingen och festandet i lördes.


NYÅRSAFTON TVÅTUSENNIO!

Dukningen för oss 15 pers, glitter/silver tema, lite classy jarå.




Borsplacering körde vi på och jag satt bredvid Jenny och Emma,
men sen satt alla lite här och där haha.




Erika va på hugget som vanligt och jag fick slicka henne i örat två gånger.
Vi körde en lek med utmaningar. Erkänn att du gillade det gumman?




Pardey people! Här har vi ätit oss proppmätta och börjat göra
våra utmaningar som lottades ut, lekar is the shit.




Emma och Jenny va såklart också på hugget.



Jenna och Sandra. Sandras tal under efterrätten för Fia va givande haha.



Mhm Pannaotta med frysta hallon va efterrätten, sjukligt nice.



En bild på lillsiss år avsluta, för tog inte fler, va nog för upptagen ;)
Fler bilder har ju Frida lagt ut som sagt, så kolla där.





BOWLING/FEST


Vannan utmande oss tjejer på bowling och det gick ju sådär? haha



Jessi hade inte sin vanliga röta men det kan man ju inte alltid ha.




Jag ska aldrig mer bowla med Sofia, Fan hon gjorde ju strike hela tiden.



Erika jag och Sofia slog vannan med hästlängder, ok lite krydd.
Men vi slog han iaf så han fick köpa hem pizza och efter pizza
krängandet myste Erika sönder med sin nya kärlek, grr  ;)




Vi va först 5 och tillslut va det jag och Jenny själva som spelade Ring
Of Fire, det gick sådär, aldrg att vi gör om det, bläää.




Efter lite festande hos Vannan drog vi till Tarmen där dom spelade
poker för fullt, efter det drog vi till Össi och natten va lång ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0