F -f -f fridaay!

Idag har jag hunnit med en massa! Men ännu är inte kvällen över.
Ska jobba imorn fick vi reda på idag så ikv blir det ganska så chillit.


• Försov mig till nio
• Åt frulle och fixade mig till skolan
• Drack kaffe
• Tankade på preem
• Kom till skolan precis kl 10
• Hade matte, genomgång, och repition
• Hade möte med med 2 på komvux 11.00
• Skrev ut mig från af kl 12.00
• Blev smsraggad av en kille
• Drack kaffe
• Chillade (satc & halvsovit)  till 16.000
• Drack kaffe
• Duschade och fixade mig igen
• Gjorde hemmagjord pizza
• Valde kvällens outfit 17.40

• Fixa håret
• Dricka kaffe
• Köra folk
• Komma på var kvällen ska spenderas
• Köra dit och umgås
• Köra hem och eventuellt köra andra
• Sova sött, puh!

Jaaa jag är övertrött idag, bjuder på denna cppic. Ha en fantastisk fredag allihopa ;)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0