Girls nigth

Kvällen blev ju inte som planerat men jag sörjer inte för det.
Fikan med mina efterlängtade girls va ubermysig sen blev det spelchill hos Carro.
Jadå, med andra ord och monopol spelades tills Carro fick damp på hela
skiten och tärningarna försvann ut i tomma intet..
hittade den ena i sängen och den andra käkade väl Lizzy upp eller
gömde i något hörn haha. Sen PH på det och
DU MILDE TID vad det
hände grejer idag, det gillar vi, det är inget spel om ingen spelar  ;)





Nu ska jag datanörda ett tag, läsa igenom bloggar och sånt mysigt.
Det va krut i Carros kaffe, jag som va svintrött kommer inte
somna på ett tag, damn, ska upp tidigt imorn ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0