Pardey is fun but Iam tired off fun.

Efter lite sömn igår va jag pepp inför fest, vi åt svinit god mat och efterrätt
och spelade spel och drack groggar. Men någonstans där tappade jag ändå suget.
Fast att det va riktigt härligt folk här hemma så drog jag och några till på hemmafest
istället för Joms Mc, jag orkade verkligen inget annat. Efter en massa pokerspelande och youtube
nördande och lassemat och annat chillit så va jag hemma igen tidigt imorse.
Idag har jag varit mäktigt slö, det har varit gårdagens rester och kinamats krängande
i sängen till satc, en härlig dusch och en massa snack med en av mina finaste pärlor ♥
Nu ska jag äta lite till, ja jag är ett matvrak! Blir lite söndagschill till innan jag dreglar kudde igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0