I was on fire until early in the morning then It died softly, but now iam really dead.

Jag är totalt stendöd.. Huvudet värker, snoret rinner, ögonen rinner och
allting snurrar. Men det är sånt man får tåla för Fy i hellsikke vilken galen natt vi har
glidit igenom. Förferre här sen förferre hos Vannan (duktigt av "kräket" och inte kräka där,
hon förtjänar nog ett nytt smeknamn nu haha!) Sen vidare till Rundella där halva
sölvesborgs päron festade loss och så en del av oss ungdomar som faktiskt trivs
i deras sällskap. Riktigt många som trivs i det sällskapet nu när jag tänker efter.

Kanske blir nya innestället snart, dom kanske börjar med rave och sånt. Hmm. Aja.
Blev så jävla besviken på at Elvis redan hade spelat när vi kom, vi fick nöja oss med Uggla.
Fast sitter man i baren och slörprar Smirnoff Ice så är allt fantastiskt.
En taxitur senare och det är efterfest i huset som vanligt. Jäkla vad det dansades.
Killarna har nog fan övat i smyg för dom kan röra på fötterna asså! Sen så bastades
det halva natten och såklart får man ta sig ett iskallt snöbad på det.

Det slutade med att vi blötte ner hela huset innan alla däckade med blött hår lite
här och där. Fyfan som vi såg ut allihopa imorse. Fyfan som jag fortfarande ser ut.
Jag orkar duscha om sådär 300 år. Söndag = allmän sletendag.
Nu ska det chillas och smila åt denna natten, grr, I love it when people go crazy ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0