Did i drink last nigth? No, but it feels so.

Jag är helt slut idag. Sov för lite, jobbade nästan 5 timmar,
sov lite till och nu är jag helt slö, overkill. Så vad händer idag?
Hemmaslappande eller äventyr? Hm ska nog orka duscha först
och främst, så jävla fräsh är jag idag.. Slapp och stinkig haha.

Gårkvällen va nice, förferre hos Vannan sen en sväng på Taunan
där jag bla träffade Karl, det va längesen. Kom dock hem sent pga
hemkörningar men somnade efter 2 timmars grubblande i sängen ändå.



En massa trevligt folk som va på pardeymood



Kortleken åker alltid fram, jag och mitt vattenglas va tom me haha.



Klassikern på vinterfester - En slaskig hög med skor.



Tittade in hos Paul, the boy next door, han hade också förferre.



Back to vannan´s.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0