Day one in school

Vet ni vad, igår gick jag och la mig klockan Sju! Jaaa 19.00, kl sju
på kvällen, FATTA VAD TRÖTT JAG MÅSTE VARIT. Har inte somnat
innan 8 sen jag va liten tror jag haha. Nice va det iaf!

Imorse körde jag Daddi till jobbet, sen hem och fixa mig och äta frukost,
sen in till stan igen, hämtade Jukka och sen till Skolan för upprop och möte
med vår mentor Nicholas, ( vi har samma ) och jag gillar han, han är härlig.
Fick mitt datainlogg & schema, går i skolan Mån, tors och fredagar. LOVELY!
Imorn börjar vi och jag har ECDL och Matte C samtidigt,
så jag får dela mig i 2 delar! Nej, vi har övning i ECDL innan och övning
i Matte C efter den lektionen, så jag får göra lite hur jag vill.
Företagsekonomi A är på distans,  men på övningslektionerna så
Finns Nico där för och hjälpa oss. Vi kommer träffa han på Tis och få alla
böcker som vi behöver och kursplan osv, mycket spännande!

Efter det bjöd Jukkis mig på lunch och så hälsade jag på busungarna,
drack lite kaffe och kelade med deras katt för den är kelberoende.
Nu ska jag ta en till kaffe här hemma och lite fika, cya ;)



Coffee is my nr one love, Iam dead without it. Hallelujah for the black gold.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0