Crazy people do funny things

Förutom världens mest deppigaste upenbarelse så va gårkvällen kanon,
en riktigt "mysig" inflyttningsfest i Carros etta.
Vi va verkligen 29 pers,
helt sjukt. Som en bastu och man såg ansikten vart man än kollade.
Riktigt roligt va det. Killar och tjejer pissade samtidigt och jag diggade
badkaret.. hm eller blev nerputtad av en viss Carro. APA! haha!
Min mob blev nerdränkt i sprit och överlevde och taunan är en dimma.
Efterfesten bestod utav Acke, mina tårar och kebab, tack vännen.
En promenad genom staden slutade med en riktigt fartfylld, vinglig och
olaglig biltur hem där ett nattligt besök fick mig att inse hur svag/stark
jag är och kan vara. Idag fyller Jenny 20, grattis igen hjärtat
Jag har haft en skallebank som heter duga, fyfan för och va bakis,
resten av kvällen blir det chill med gotte och monopol. Cya :)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0