We dont get drunk.... we get awesome!

Fyfasen vilken galen kväll/natt/morgon vi har varit med om.

Styling, Vannans, Taunan, Gå i 11 cm'e i snön = faceplanta, fick ont i fötterna
så dansade utan skor för dom lämnade jag in i baren, Svattaxi till Vannan,
Skitgubbeturnering, mys i soffan, ravioli, spotifyDj, öl/tequila race,
allvaligt snack om allting ute på stentrappan, mackor med jordgubbssylt,
däckade folk hit och dit, bråk om läggdax för Abbe och Jessi vägrade sova,
men somnade tillslut vid 7 tiden. Vid 10 hämtar pappa oss på ica,
jag som för tillfället hatar mina skor snodde ett par av vannan,
- och gick runt i dom och min rosa jacka = sjukt hett. Kommer hem och
käkar cherios så det heter duga, "men ta dom som inte är mjölkade" hahaha.
Vi däckar fint i våra sängar, vid 3 tvingar mamma i oss mat sen sover vi lite till.
Jag känner att jag lever nu igen. Nu är det dax och vårda sitt yttre,
ser ut som en alien för fan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0