far far far away in never ever dream land

Jag drömmer antingen helt galna drömmar eller saker som faktiskt
kan hända i verkligheten. Det är rätt ofta jag får fråga mina kära vänner
Har detta hänt eller har jag drömt nu igen??
Så tänkte dela med mig lite med några av mina senaste drömmar ;)

Dream one - Jag Träffar en snygg tjej på Altona, vi kramas, sen pussas vi och det
hela slutar med att jag följer med denna snygga tjej hem och har kul i sänghalmen.
Dagen efter är vi tillsammans och planerar bröllop och adoption av barn från Afrika.
Tjejen va ingen annan än Rebecka Fransson, vad säger du Becka? Shall we go for it? haha!

Dream two - Det är min födelsedag och alla kommer in och sjunger för mig och så
får jag en bigbauta stor Rosa födelsedagstårta. Önskedröm kanske?

Dream three - Jag är Aupair i Australien och får en ny Vän - Adam. Det slutar med att
jag och Adam blir tillsammans och jag stannar där, flera år senare har vi barn, hus, djur
you name it we had it och jag besökte bara Sverige en gång om året efter det.

Dream four - Jag vaknar upp och bredvid mig ligger Tommy Lee. Jag frågar vad han gör i min säng?
Han säger att han inte hade någonstans och sova. Vi somnar. Nästa gång vi vaknar har vi vilt sex.
Vi somnar igen. Nästa gång jag vaknar är han borta och jag somnar igen.


Kommentarer
Postat av: Becka

HAHA! Åh herregud! Ja man kan ju alltid testa haha

2010-02-25 @ 20:20:46
URL: http://xbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0