Hockey - The greatest sport in the world

Funderar på och ha uppesittarkväll men är ju så satans trött. Prr.
Kl 06.00 ska jag sitta bänkad framför tv'n.

OS - Hockey - Sverige - Finland. Det får bara inte missas.
Hejar sålart på båda mina favoritländer, men mest på Finland!
Har alltid gjort det. Det sitter i blodet kanske. Suomi Leijona!

Jaaa jag gillar faktiskt Hockey!
På riktigt asså. Har gjort det sen Pappa och jag såg en sjukt
Spännande match uppe i VIP båset på Jössarinken.
Förlängning och straffar och Mörrum vann. Jag smällte!

Min favorit, Teemu Selänne!
Inte bara för att han är ögongodis och för att han diggar # 13
eller för att jag en gång hånglade med en Teemu i Finland.
Utan också för att han är otrolig på Isen.

Utslagna tänder är charmigt

Hittade ingen bra bild så denna gubblook bilden
får duga. Rätt het ändå om jag får tycka till haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0