uh, never again

Blev inget skrivande i bloggen igår för jag va för uptagen med
och ha maginfluensa. Jag har aldrig spytt så här mycket i hela mitt liv.
Lätt det värsta jag varit med om. Jag svär att om jag får detta igen så tar
jag hellre livet av mig än och gå igenom det en gång till..
Idag är det en aning bättre, men jag är helt utmattad.
Jag mår fortfarande illa. Lider nog av total näringsbrist. Går jag tio meter slår
hjärtat 3 ggr fortare. Jag vill bara va frisk nu, har inte tid och va sjuk.
Jag klöks bara jag tänker på mat av något slag.
Det enda jag har kunnat behålla är ett halvt äpple
och en halv macka igår. Idag tvingade jag ner mig en hel macka.
Vilken diet asså, undra när jag får tillbaka matlusten igen.
Jaja, nu ska jag ligga i soffan och kolla film⁄tv :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0