Ooooh, oh, oh Can't tell me nothing now, Baby i know how to fly, Oooh, oh, oh Can't nothing hold me down, I'm gonna touch the sky

Åhh du milde tid så sleten jag är. Denna helgen asså!
Vi hade ju överraskningsfest för Jonna igår och det blev sjukt lyckat.
Hon anade ingenting, festen ägde rum hos våra kära grannar - Elofssons.
Där va vi från i fredes sjukt sletna, drinkarna åkte ner slöare än slöast.
Men tillslut hände något magiskt, kroppen ville dansa och drinkarna åkte ner.
Hela gänget ca 20 pers åkte taxi till harrys. Hahahaa jag skrattar fortfarande
när jag tänker på pissepausen och incidenten mellan Frida och Elli xD
På harrys handlades det i baren och dansades på dansgolvet och övrig rekvisita.
Jag har fan värre träningsvärk än vad gymmet ger mig. Sjukt vad vi dansade.
Nattamat på Marinan och en taxitur hem, fick mest hålla koll på lillisen så hon
spydde i påsen och inte på sätet. Vi orkade inte med någon efterfest så
jag och Jenna fick ata hand om Jessi. Det va allt annat än lätt men också allt annat än tråkigt.
Fy i helsikke vad vi garvade. Har filmat henne och på något sätt ska
jag lyckas lägga ut dom haha. Bilderna ger ju inte rättvisa.
Helt awesome helg men idag är jag totalt död, fast det är det värt.
Har blivit både kebabrulle och lassemat idag, snacka om bakisdag!






Kommentarer
Postat av: Anna Gandsjö

haha nice ställning jessica ligger i:P

2010-03-01 @ 17:17:14
URL: http://annagandsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0