One life is all that we're given, one love to make it worth livin', take a look back before you run, i'm the one.

När jag kom hem från mitt fylleäventyr så va storebror och busungen här.
Senare kom även Ängla och jag fixade hennes naglar. Lila och fina tihi ♥

Sen kollade jag Gossip Girl och OTH avsnitt och pylade som en femåring.
Jag har en fantastisk medkänsla vilket gör mig överdrivet känslig.

Sen blev det pizza och gottekräng och film hos vannan.
Year One ( sett den 3 ggr ) haha så bra!
Nu har jag suttit här och datanördat ett bra tag, har krängt colapaj och kaffe.
Fettosöndag. fyfan vad jag har sliskat i mig, har lite ångest nu. usch.





Hihi badandes i handfatet lite yrvaken och såå söt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0