Mjauu

Maginfluensan vill inte ge med sig och nu bråkar resten av kroppen med mig.
Jag har konstant ont i hjärtat och bröstet nu. Satans näringsbrist.
Åh, jag tänker tillbaka på när jag hade opererats och låg med dropp.
Visst, då hade jag SJUKT ONT men för övrigt mådde jag bra.
Nu hade jag bytt ut det här mot och ligga där på sjukhuset igen för en femma!
Kan man inte få ett dropp hem, jag känner att jag behöver en hjälpande kompis.
Jag och droppet kom så bra överrens sist ju, det är ju en lifesafer och få in
all näring man behöver genom armen sådär.

Usch så gnällig jag är. Man ska alltid se det från den positiva sidan.
Så jag får väl göra det. lite viktminskning skadar ju inte.

Haha det är väl det enda positiva dock.
Jag längtar fruktansvärt mycket till helgen, till och få va social igen.

Titta en Bengal kattunge, är den inte för underbar?!





Jag ska drömma om att jag får en sån här grymt snygg kiisekatt
i 20års present, får drömma går ju. Nattinatti! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0