I'm not asleep, I'm up for the fight Into the magic. And I don't, want the concrete. I am alive. Comes with the tragic.

Snacka om att jag är trött, denna helgen asså.
Har sovit way to little.

Vi drog ju till Vannan igår som sagt och där va en salig blandning av folk.
Vi spelade Ring off fire och pyramiden och efter ett tag hade den ryska
vodtkan fått greppet om mig. In i dimman va det, promenad på stan,
ett besök på rundella, olaglig biltur genom staden, snöbollskrig, efterfest och spagettilagning,
pokerspelande, nostalgimusik, allsång, tvtittande
och en härlig däckning i soffan bredvid Herr fyllekajja vid 05.30,

Vaknade circus 08.00 av en snarkande man
( faaan vad jag hatar snarkningr, helt sjukt är det )
och av Kalle Anka. Japp.. ingen orkade stänga av tv'n innan vi somnade så blev därmed
ännu mer irriterad. Kallt + Snarkningar + kalle ankas röst = Förfärligt.
Gick in och la mig med filten mellan Abbe och Vannan, varmt gott och tyst haha!
Vid 11 kom dock systra mii och hämtade mig alltså inte mycket sömn.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0