Its a beautiful day, dont let it get away.

Wohoo. Idag är jag människa igen, iaf nästan fullkomligt.
Är svag som en 90 plusare emallannåt. Har gått ner 3-4 kg tydligen.

Fast det är nog bara vatten kroppen gjort sig av med.
Sitter här nu och äter kycklingsoppa, det går framåt med maten :)
Idag är det fredag och alla ska iväg på äventyr, buhu.
Själv orkar jag inget annat än chill, blir chill utanför huset idag kanske!
För för det första har jag varit isolerad sen i måndags och för det andra
så har Jessi Maginfluensa nu och jag tänker då inte låta henna smitta ner
mig så jag får det igen. Fyfanihelvete heller!

Nu har jag iaf sanerat mitt rum så det lär inte va några bassilusker kvar där.
Roligaste på länge va när Tjockis trillade ut genom fönstret rätt ner i snön..
Hon som hatar snö. Sen kom hon inte upp förrän tredje försöket. Hahaha stolpskott!
Såg så sjukt kul ut. Jaja nu ska jag vila i soffan sen ska jag nog
gå en sväng eller två runt huset bara för att jag kan  ;) Cya



Bjuder på denna härliga bilden från festen i svängsta "slott" idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0