Dont tell me, tell my ghost, cause i blame him for all i dont want to know

Jag och Erre åkte en sväng in till staden, det va ganska så lovely och få
träffa lite folk igår men sadan så trötta jag va. Somnade som en smäck sen.

Ska riktigt snart bege mig, min andra hälft kommer och kidnappar mig.
Frivillig kidnappning is the shit. Vi ska glo på en del movies, mysa
och sånt man gör i vinterider - "sittainneisoffanstuff" haha

Ikv ska vi iväg på ett överraskningsuppdrag! Sjukt peppade är vi.
Vårt offer anar ingenting, en aning professionellt anser jag.
Därmed blir detta en nykter helg för mig som bor här i alkholens stad.
Helt frivilligt också. Mina medmänniskor tror det är fel på mig.

( För övrigt så drömde jag att jag blev misshandlad och sexuellt ofredad av
två rumäner i ett lägenhetshus som jag bodde i. Dom följde efter mig
in och gjorde en aning konstiga saker. Jag fick panik och kunde inte skrika
eller någonting. Dom flinade me små elaka flin men jag kom därifrån.
Hela drömmen orkar jag inte skriva ner, men vadfan, vad ska detta betyda?? )



Kanske är det något fel på mig på riktigt, hmm. Jaja have a nice day, cyaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0