Crazy weekend

Jag har haft en galen helg. Har inte hunnit med och blogga.
I fredags så va jag på äventyr med Carro, bla hos moppe.
Sen umgicks jag med össi och vi drog till Altona en sväng nyktra.
Efter lasses och lite körnnigar va jag hemma, helt slut.
Mamma hade så ont i ryggen/buken såjag fick ringa efter ambulans
och hon blev skickad till sjuhuset. Hon hade urinvägsinfektion som
gjorde att njurarna sviktade och sånt skit. Jag va i sängen vid 05.00.

I lördags - va jag helt slut, sov mest sen va det dax för
mamma och pappa och ha melodifestivalenkväll. Mamma blev mycket bättre
efter alla mediciner, morfin gör underverk ska ni veta.
Vi åt svin god mat och drack groggar sen begav vi oss till Carro.
Efter en avröjd förfest va det dax för ett ännu avröjdare äventyr på Rundella.
hahaha fy attan som det slog till på mig i bilen på väg hem.
Ramlade i snön så fort jag kom ut ur bilen och däckade till i hallen.
- Jag mår lite illa va det enda jag sa och mamma fick leda mig till sängen
och så fort hinken va under huvudet på mig la jag en fin spya.

Vaknade upp med världens skallebank och bestämde mig
för och sova ut den, så gick upp vid 2. Alla hjärtans dag idag då.
En dag som alla andra enligt mig, inget firande här inte. Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0