Bedtime

Har chillat lite framför tv'n. Såg Flirty with 40 eller va den hette.
Hunken från OTH va med i den (a). Nu tror ni att jag är typ desperat, överkåt
och dreglar över hunkar hela tiden. Men så är det inte. Elleeer?

Bara nästan hela tiden haha. Ögongodis är ju mumsfillibabba! Killar kan skylla
på sitt testosteron, vad får vi skylla på? Östrogen? Ska bannemig kolla upp det!
Nu när jag sitter här och tänker på hunkar, sex och hormoner
kommer jag och tänka på denna konversationen jag och Jenny hade häromdagen.

Jenny - Jag vill ha sex med en präst. Jag vill ha sex med en präst i en biktstol
Jag - haha okej, jag vill me ha det i en biktstol
Jenny - Tänk och ha sex med Påven!! Jag vill ha sex med Påven!!
Jag - Men uuh! Han är ju typ 60+! Och har inte han avgett sånt typ kyskhetslöfte? :S
Jenny - Haha ja ännu bättre. Tänk och kunna säga - Jag har haft sex med Påven!.
Jag - hahaha du är störd. ( Just därför jag älskar dig )




Jenny and Benedictus is sitting in a three
K - I - S - S- I - N - G hahahaha, sweet dreams ;)


Nu är det "slänga-sig-i-sängen-och-läsa-vampyrbok-dax"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0