Awsome nigth and a crazy morning

Gårkvällens supriseevent va sjukt lyckat.
Petra blev duktigt glad när hon öppnade dörren :D
Hela hennes släkt va där så det bjöds på grogg och mat och grogg
och efterrätt ( som vi skippade ) och grogg och ännu mer grogg.
Jättenykter helg för mig, verkligen xD

Vi spelade Ring Of Fire me, hahaha
Jag - Prada, Jenny - Fendi, Petra - Gucci Sen Linnie - Vesuvio.. Eller det är en Pizza?
Vi dog allihopa,  så sanslöst väck va Linn emellanåt under speletes gång.

När vi va riktigt fulla och glada åkte vi in till Mingel i Khamn, men det va världens
kö och efetrsom vi inte ville frysa röven av oss fick det bli Harrys.
Där shakade det ass, handlades i baren och annat roligt inträffade ju med.

Liggandes över Jenna, JennyAnn och Sofia så transporterades jag till eterfesten.
Där spelades det poker och dracks Rom. Jag drack mest Rom sen somnade jag
sjukt härligt i Vannans säng. Framåt morgonen kommer Jenna, Sen Abbe
och efter det Bobby. Jag vaknar upp av att Abbes hår kittlas i näsan och att
jag är inpackad som en sardill och av att mitt öra värker haha.

Abbe fick ett energiryck och drog hem tidigt, då tog Vannan över den platsen.
Sen sov vi sött i några timmar till innan jag fick energiryck.
Somnade dock på dirren igen när jag kom hem, sjuuuukt bakis är jag idag. fyfan.
MEN roligt hade jag och det är väl det som räknas .



hahaha vad Petra gör vetitusan men det ser ganska kul ut ;)


Kommentarer
Postat av: Linn

hhahaha, jag menade ju ett märke, haha :D men det var rrroliigt, får ju göras om snaaar, babe:)

2010-02-08 @ 13:12:33
Postat av: Jenna

Ja den där efterfesten, haha, forfarande trött efter att ha gått och "lagt" mig vid 6 :)

2010-02-08 @ 20:23:36
URL: http://jennasaukko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0