Waaa

Inatt när jag kollade på tv så fick jag näsblod
och samtidigt hade jag helt plötsligt blod och var i käften.

Mandlen eller så kallade "bölden" sprack
och jag fick spotta i en halvtimme samtidigt som
det rann genom näsan. Öhrk, det va så sjukt äckligt.
Idag på vårdcentralen skickade dom mig vidare till
Khamn, så ska till sjukhuset och skära i mandlen imorn.
Sen ska jag TVINGA till mig den starkaste antibiotikan
man kan få tag på och kränga det tills operationsdagen
För JAG tänker INTE vara SJUK en enda jäkla gång till!!

Förutom det har jag träffat Carro en sväng idag,
och innan idag så satt jag och letade upp massa bilder
på den sexigaste som finns, jaa Robet Pattinsson, grr.
Lägger nog ut topp tio sen :P
Ikv ska jag och Jenny bara myyyyyysa!
Fan vad vi har gjort grejer tillsammans jag och min Bäver.
Vi har ju alltid så förbannat kul, vår humor är crazy haha :)
















Jag kan bara ha ett stort smile på läpparna när jag kollar på allt
vi har gjort tillsammans. Det har ju blivit en hel del.
Festivaler, resor, myskvällar, fester, roadtrips och galna äventyr.
When every one is falling down, we stand tall ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0