Today is the big day

Ja nu har vi då kommit fram till operationsdagen.
Blev ju framflyttad från 16 Dec tills idag

pga av en jävla massa.
Så idag ska det då tydligen hända.
Jag är inte nervös eller rädd för det känns ändå
som att det inte kommer bli av, men
jag hoppas och tror det blir av idag.
Blä fyattan va dryg jag kommer va de närmsta dagarna då.
Kommer dock bli riktigt bortskämd nu, Hihi,
och så lär jag äta kg vis med glass. Mums.
Jaja, nu ska vi snart köra till Karlskrona.
Kommer hem imorgon någongång!
Ser inte alls fram emot och ligga över
på sjukhus, fyfan och blä!

Men jag lär mest sova. Massa kärlek till er som
tänker på mig idag, ikv, och imorgon haha,
fortsätt med det. Jag älskar er också ;) ♥
CYA AND, WISH ME GOOD LUCK!



Kommentarer
Postat av: petra

japp ja o anna tänkte på dig på jobbet idag

2009-11-30 @ 23:30:03
URL: http://getingen84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0