Sweet home Sölvesborg

Efter ännu en djävulsk bilfärd så
är vi äntligen himma.
Helgen har varit sjukt kul!
Jag och Jessi dansade me "DiscoKjelle",
Japp de är sant, vi är balla haha!
Jessi blev en aning full och tryckte upp pattarna
i Fönsterutan på Flying - en club i Avesta,
och ingen annan än POLISEN körde förbi just då
hahaha, jag kissade nog ner mig lite.
Kusin Sofia ville få ihop oss med några killar,
hon tyckte Jesper "Halvfot" va något för mig och Al Fredo
som har stans största kuk passade Jessi haha.
Visst va dom trevliga men Jessi dissade för "Våldtäktsmannen",
en 88:a som såg ut so en klen fjortis haha.
Stackars liten som är anklagad för sånna hemska saker.
Jag ville ju lägga en stöt på Kjelle, men
han va helt inne i sin dans så jag blev utan :/
Bilderna på släkten, myset och festandet kommer sen.


Haha "DiscoKjelle" - Min blivande man lätt.
Från Programmet Hundra Höjdare.



"DiscoKjelle"  - Bara dansen från Hundra Höjdare haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0