Rock me til I hit that floor Rock me til I take no more,

Roch this hungry heart of mine
Rock me down right to the ground
Rock me like you never done before
Then rock me just a little more
.. grr.

Jissus så trötta man blir av och jobba xD.
Är helt slut i hela kroppen kaa.
Ikv blir det bara mys och sova sova sova.
Jag planerar alltid att somna tidigt men det blir
ju tamigfan aldrig så haha.
Måste dra på en snabbvisit på preem och inhandla
cancerpinnar bara, sen blir det soffan. uberhärligt.
Imorn är det Fredag, wiihoo,
pardeey för fulla muggar. Jag ska dock va nykter,
Men vafan, det har funkat innan. Ha det nice, cya ;)

Fy attan så sugen jag är på och bowla!
Det är riktigt kul, och jag är skillad på det, framför allt på lyset!









Jadå, man kommer två när man är full och sist när man är nykter,
det är ett faktum, btw jättefin min, verkligen. suck! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0