Powerwalk

Jag har verkligen vänt dygnet totalt.
Blev en lång natt med tjejerna igår.

Men nu ska jag jag iaf va duktigt för jag ska ut
och powerwalka, va längesen nu. skärpning på mig!

Tänkte också ge ett tips såhär i trötta tider.
För visst är man ovanligt trött på hösten.
Jag är dock trött året om pga mitt låga imunförsvar.
Så jag försöker äta vitamin och Järn tabletter varje dag.
Men på hösten/vintern tar jag en tablett Berocca också.
Innan åt jag ALDRIG frukost, men jag har lärt mig.
En bra frukost gör hela dagen, tänk på det.

Skillad jag är på Paint va ? XD
Detta är iaf min Frulle, tar oftast en macka till också.
gott och nyttigt och man blir genast på skitbra humör ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0