Nervous as hell

Förutom att jag sovit halva dagen ( men de va ju bara
för att det blåste som faan inatt så jag kunde ju
jäkla inte somna förrän någongång imorse )
så har jag varit riktigt duktig idag.
Japp rastlös som jag blir lätt och speciellt nu när
jag inte får röka så blir jag så ivrig på
något sätt, måste göra saker hela tiden,
eller va helt inne i en bra film eller serie haha.
Så jag gjorde värsta middagen till
Mami Papi och lillsiss.
Schnitzel, klyftpotatis, sås och sallad ;)
Sen har jag städat och donat me.
Märks tydligt att jag är nervös inför
i morgon xD

Nu ska vi köra in till staun och hämta massa
mediciner som jag ska äta inför operationen.
Det regnar som fan ute men jag får iaf
inviga mina nys Uggs, cyaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0