Mjaaaaaaau

Oh my lord min katt har damp!
Hon Mjauar som fan och det har hon
under sina tio år aldrig gjort innan.
Hon Kommer och sätter tassarna på en och
trycker ut klorna lite mjukt och bara stirrar
på en som om man är dum i huvudet :S
Men förlåt mig för att jag inte förstår
ett skit utav det du håller på med.
Lustigare kiise får man leta efter xD

Sissi "Tjockis" the one and only.
Hon är nog 5 gånger fetare nu än på denna bilden dock!




Nu blir det kanal sex för mig hela kvällen,
Srubs x 2 och How I met your mother = LOVELY!
sen ska jag sova med min älskling,
Tredje boken in the Twilight Saga såklart.
Imorn SKA jag bannemig upp tidigt, sådetså.
Ha det nice, cya ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0