"I thought I’d explained it clearly before. Bella, I can’t live in a world where you don’t exist!"

New Moon var precis så bra som jag trodde,
om inte bättre. Trots att jag visste exakt vad som skulle
hända så va jag och hela biosalongen helt inne i filmen.
Det va sjukt roligt att så många tjöt och busvisslade
så fort Edward visades på duken och när Jacob tar av sig tröjan, m.m.
Grr, deras sexighet går inte riktigt att förstå.
Man måste ha läst böckerna för att fullkomligt begripa hur stor
kärleken egentligen är.
Filmerna är dock riktigt jävla bra.
Mitt hjärta slog som en kolibri 15 minuter innan filmen,
genom hela filmen, och två timmar efteråt.
Jag är så obegripligt kär i denna facinerande kärlekshistoria.
Helt såld. Mina ord kan verkligen inte ge rättvisa om hur
fantastisk jag tycker den är. Den bör ses och läsas.


Edward - "Before you, Bella, my life was like a moonless night.
Very dark, but there were stars—points of light and reason…
And then you shot across my sky like a meteor.
Suddenly everything was on fire; there was brilliancy, there was beauty.
When you were gone, when the meteor had fallen over the horizon,
everything went black. Nothing had changed, but my eyes were blinded
by the light. I couldn’t see the stars anymore.
And there was no more reason for anything."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0