I Love My Life

Fyfaan vad jag älskar mitt liv, för det mesta iaf haha.
Denna helgen har varit något av det roligaste på länge :)
Ändå har jag varit nykter hela helgen pga mitt alkoholförbud,
ska operaras på tisdag så får inte dricka pga risker & blablabla
plus att jag gått på antibiotika.

Men det hindrade då inte mig för att följa med ut och festa.
I fredags så blev det förfest hos Camilla med några från gamla
klassen sen vidare till altona där vi shakade ass som om vi aldrig
sett ett dansgolv förut. Det roliga med att vara nykter och följa med
ut sen är att man ser och hör nästan allt, man lägger märke
till så mycket roliga saker som händer runt omkring en
och man kommer ihåg alla sjuka saker som alla gör så kristallklart.
Emelie va lätt roligast med sina sylvassa komentarer till alla
och Jenny va lätt fullast på hela stället då hon hela tiden
snackade med totala främlingar och gjorde massa annat bus.
Sen va man fylletaxi och jag somnade väl sött någongång på
morgonen.



Camilla Aka Freddy och skottskadade jag



Emelie Aka pumpan köttar Jenny, blooody



Djävules fruga? Grrr



Fylletaxi, däckade själv framför ratten ett tag tydligen

I Lördags så sov jag mest hela dagen sen var det ju birthdaypardeey
för syrran i K -town. Det va kul och träffa massa folk man inte sett
på länge, annars lekte jag mest paparazzi och fick en hel del
pinsamheter och roligheter på bild så dom kan kommas ihåg länge ;)
Bla på en viss Pierre som däckade i bastun, och på Fias röv.
Facebook nästa på dom? haha
Sen fick jag ju agera taxi igen och aldrig mer ska jag köra sånna nötter
igen, hur efterblivna får man lov och va? Snälla, skaffa lite hjärnceller.
Sen var deten helt sjuk efterfest hos Honken och jag stämde rökträff med
Daniel som bor mittemot, vi frös nästan ijäl där ute.
Vi har inte snackats vid på ett tag så det blev ju en hel del.

Efter efterfesten som bjöd på en hel del skratt så
körde vi och hämtade Storebror Rask och sen hem.
Blev en hel del kedjerökande och gapflabb ute på österbovägen
inatt kan jag lova.
Fy faan vad nitad Jens va.
Han sa så roliga hisorier så jag & Jenny höll på och kissa ner
oss ett antal gånger. När syskonen Rask väl fått skjuts
hem så ville jag sova, va ju helt död efter kvällens bravader.
Men nej då. Mor och far hade ju me haft Hey Baberiba och det slutar
med att jag får köra Bert hem, han va en aning groggy
så kunde ju inte låta han cykla hem till Torsö som
är världens ände i stort sett. Vilka föräldrar man har va Emelie? haha.



Tomas gillar och vara Munken me spriten och Fia hade roligt som vampyr



Jessi rymde från sitt pass på sjukhuset för och festa gärnet i bastun



Födelsedagsbarnet och några andra köttiga pardaeeypepople



Honken och Pirrmano innan han däckade i bastun haha



Össi brände sig lite under dagen, men vafan hon passar i det, läckert.



Jonna, kvällens offer. Det är ju alltid någon som blir "åksjuk" haha


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, vad fällde jag för kommentarer? :D

ajaj, inga bilder på pappa bert tack!

2009-11-02 @ 19:03:18
Postat av: Johanna

Tex när vi stod ute och rökte sen kom 4 snygga killar i 25+ års åldern fram tills oss innan dom skulle gå in. Du frågar då i värsta bitchton om dom har legg hahaha. Den ena killen blev ju lite småchokad men fortsätter snacka me oss och då pekar du med fingret och säger att det är 25 ikv hahaha. JAG DÖR OM DU SJÄLV INTE MINNS DETTA! Så jävla klockrent var det XD

2009-11-02 @ 19:13:45
URL: http://xrockaholic.blogg.se/
Postat av: emelie

hahaha, nu när du säger det så! :D

hahahaha, pinsamt..

2009-11-04 @ 23:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0