I like my new design

Igår blev det ingen kidnappning pga Lizzy,
Carros behövande kiisemiis.

Men vi fick husesyn i det nya huset iaf.
Sen kom min favoritbäver hit ist och vi nördade
såklart i soffan, tisdag är ju såklart Tv-Tisdag!
Ugly Betty , Dh och Christine = Naaaajs ;)

Idag har jag hälsat på Ida och hon har pillat
och grejjat med designen så nu ser det ut såhär.
Jenny ska göra en design till mig när hon har tid,
så tänkte ha detta mer tillfälligt. Men Ida Pida är så duktig
så jag diggar det och jag kommer nog behålla det ett tag ;)
Taaack Ida, youre the one ;) tihi <3

Snart ska vi köra till Broder och hälsa på,

alltid lika härligt. Vi ligger här i soffan och kollar på Scrubs
medans vi väntar på att dom ska komma hem.
Hahahaha FAN vad bra det är!
Efter brodersbesöket ska jag slagga hos Carro.
Imorn ska jag följa me henne till skolan.
Ska hämta lappar och så för nästa år
kanske jag joinar henne på komvux.
Måste plugga upp några ämnen för och komma
in på dom högskolarna jag vill gå på.
Nu måste jag nog packa , ha det gott :)
Cyaa

Scrubs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0