Higher powers, Destiny or just bad luck?

Är det så att det va högre makter, ödet
eller min vanliga otur som bestämde
att jag inte skulle opereras idag?

Jag är så frustrerad, besviken men ändå lättad
på en och samma gång.
Jag är en känsloladdad karusell just nu helt enkelt.


Gick upp tidigt imorse efter några få timmars sömn,
tog medicinerna, duschade och åkte till sjukhuset.
Fick först vänta, sen kolla och skriva på lappar,
sen klä av mig byta om till operationskläder och

ligga i en säng på väntan att speciallisten skulle komma.
En riktigt glad sjuksköterska tog hand om mig
och jag kände mig riktigt ivrig ist för nervös för att opereras.
Äntligen skulle all denna skit vara över.
När speciallisten ( Inte den snygga utan en ny ) kom
så pratade vi och allt kändes bra.
Men plötsligt som en bomb i allting så
upptäcker han ett fel.
Jag ligger i allt för stor blödnings
risk för att opereras just nu så han kan inte operera mig idag.
Allt pga att jag hade en halsböld för två veckor sen.
Det är stora blödningsrisker efter det, man måste
vänta i minst 6 veckor.
Vårdcentralen har gjort ett så stort misstag och bedömt
att jag visst kan opereras trots denna allvarliga risk.

JAG BLIR SÅ SATANS ARG PÅ SJUKVÅRDEN.
SPECIELLT SÖLVESBORGS VÅRDCENTRAL!!

Faaansattanihelvete säger jag bara.
Så mycket dalltande jag haft med min hals.
Jag skulle fått opereras i april i år om det inte vore för
vårdcentralen och deras iq befriade personal.
Nu kan jag inte opereras pga dom igen.
DET ÄR FAN KNÄCKANDE ATT DOM HAR NOLL KOLL!

Nu får jag bara vänta på en kallelse till operation
i Karlskrona där jag måste ligga över ist för att
bara spendera en dag på sjukhuset ist.
Jag är ett jävla olycksfall med risker hit och dit asså.
Fick först en tid nu 17 nov. Men naejdå.
Riskfallet Johanna måste vänta lite till.

Efter sjukhusbesöket åkte vi på fika hos Jaska
och frugan i Asarum. När vi satt där och fick i oss
kaffe läst jag dagens horoskop.
" Detta är en olcksdrabbad dag för dig. Va inte taggad.
Skriv inte på några kontrakt".. Vadå ironi?!

Mitt humör är ganska svängigt om ni märker det.
Det första jag gjorde när jag kom va att sätta mig i altanen
och ta en cigg, kmr nog aldrig kunna sluta.
Det lugnar nerverna så något enormt så det går inte förklara.
Fick ju fasta inför operationen också så har nyss slängt i mig
två mackor och varm oboy. Sjukt gott satt det.

Nu ska jag bege mig på tröstfärd till min bror.
Visst jag slapp operationen idag ( lättnad ),  men den
kommer ju ske i framtiden någon gång så hade hellre
velat ha det över nu,
OCH allt annat gick i stöpet. Hela hösten/vintern
måste omplaneras nu. Orkar inte ens tänka på det.

Karlshamns sjukhus




Otur är mitt öde och högre makter vill väl ändra på det,
men det tar en satans tid och få mig frisk och fri från
en massa elände tydligen..
deprimerande. Nu drar jag.
Cya!


Kommentarer
Postat av: Kruhse

vad ska du operera?

2009-11-03 @ 15:06:09
URL: http://kryhse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0