Hangover..

Vaknade vid halv åtta imorse och
mådde fruktansvärt dåligt.

Slet mig upp ur sängen där jag har däckat
med alla kläder på, sletet värre.
Jag går mot toa och ser mig själv i hallspeglen
whaaaaaat? går nämre och konstanterar
att jag har smink över heeeeeela fejjan.
Svinsnyggt. Tar bort det och dricker sen
EN HEL KANNA päronsaft.
Det va inte smart spydde som en gris efter det.
Går och lägger mig igen och tänker på hur i helvete
jag kom hem inatt.
Min sista minnesbild är jag och Felix som tar 3 shots
sen är allt raderat.
Frågorna snurrade sönder huvudet,
Hur mycket ren tequila drack jag?
Blev jag otrevlig?
Hade jag sönder något?
Sa jag något olämpligt?
Spydde jag i en blomkruka?
Varför har jag en fet bula i huvudet?
Hur många gånger trillade jag?
Varför har jag en till fet bula på revbenet?
Var är min mob?
Sen orkade inte huvudet med mer och jag däckade igen
och vaknade nyss. Pratade i tele med Jenna
och hon berättar att jag blev askalas haha no shit.
Jag drack en halv liter ren tequila själv
plus Jordgub och toffee shots.. Jag är typ puntad.
Sen mådde jag så dåligt så hon tvingade mig spy i Rauls badkar
sorry (A), var ju inte en blomkruka iaf.
Sen stöp jag ett antal gånger.
Värst va nog på ballkongen då jag slog huvudet
först i väggen och sen på golvet.. Wops hehe.
Antar att bulan föddes där.
Sen så kunde jag ju inte gå till Basti som skulle
köra hem mig så Daniel AKA Superman har
tydligen bärt mig tilll bilen, piinsamt jaa XD
Sen väl hemma har Arne och Jonna fått släpa mig
till sängen där jag däckade fint med spyhinken bredvid mig.
Mobilen glömde jag hos Rual men Jonna tog hem den sen.
Så fick den nyss, 7 sms och 3 missade samtal.
Jag har tydligen lovat Daniel och kolla på Twilight IDAG.
Idag är jag rättså stendöd..
Ska nog faktiskt gå och däcka en gång till så
kanske jag har lite liv i mig nästa gång jag vaknar.

Fyfan vilken karatefylla. Aldrig mer,
och ALDRIG mer Tequilla, fyfan kräks lite nu
när jag tänker på det, blää. Godnatt


Update: Lite Bider från festen,
för min del va det ju kul så länge det varade haha!









Got a little Captain in you?
Abbe blev offer för vaxningen, tycker han får Captain points för det ;)








Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Haha gick sådär för dig igår! :P Men du drack i alla fall ordentligt och det ska man göra när man väl ska på flaskan!!!

2009-11-08 @ 15:26:29
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: emelie

hahaha, vilket äventyr

2009-11-09 @ 08:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0